HAK MILIK

NEED SOMEBODY TO LOVE AND TAKE ME AWAY

sep2 hop mollow ambe....!

Sunday, July 24, 2011

demang...

ok...hrnim sy demang...tu je nak kabo..
demang bersama housemate sy..atin n ika..
skg sy nak tido sb makang ubt batuk..
yg pentim sy rindu mama...!

Tuesday, July 19, 2011

sy merindui awak MF...
HAHA...asal eyh terlalu gila dekat dia nie ke ape aku nih ??
xfaham2...tp xpe asal ak bgia...

ouhhhh cik blog tlg lah sy..smpai kan salam rindu buat c dia..dh bpe hari dh xtgk dia nih !!
ahhhh...semua benda xkena nih!!

semoga awak xmerindui saya yer MF...tp tuh yg sbnr2nyer...
HAHA
AAk lah plak kan..
Ok lah hincik MF sy ade bbpe hari je lagi nak tgok awak..
cuti sy pon dh nak abes..
xlame lagi saya akan membawa diri pulang ke dungun..
myb tuh jalan yg terbaek dari duk kat cnim mengharapkan awak je tiap2 hari..
huhhh.....
k.la nunyte MF...i LOVE you MF !!!

Monday, July 18, 2011

rindu awax..

mish u already dear..
ahhhh tlg lah..sy RINDU awak nih...wahai manusia yg suka melarikan diri..HAHA
biarlah apa2 pon..yg pentim sy RINDU awak...
tlg lah tnjuk kan muka awak skli pon dah ckup..xpon awak msg sy...
kang best org yg msg sy tuh awak..dah lame dh sy tggu awak..tggu awak call or msg sy..
nih x..laen yg d tggu laen yg dtg..sy xnk org laen..tlg lah MF...!!!
smpai skg sy maseh xmengerti jgk lah...haishhh teringin nak call awak..tp....
xtkot x d layan..biasa lah cinta bertepuk sebelah tgn kan..=-=
ya allah makbulkan lah doa hamba mu ini...kau bukak kan lah pintu hati dia..
amin~ smoga doa sy d makbulkan..xpelah,tggu jelah selagi yg termampu...nilah cara sy nak melepaskan rindu sy pada awak..sy tulis kat blog nih byk2 kay..xkire lah awak baca x..yg pentim sy nak awak tahu yang saya syg awak !!!...
so nih kira bukti yg sy betol2 syg kan awak..kalo sy ckp depan2 pon bukan awak percaya pon kan..xkesah lah cmne pon..sy hARAP sgt JODOH antara kita pjg...:)

Sunday, July 17, 2011

WARNING....!!

hurmmm whatever lah kang..
utk pengetahuan semua...dalam aty sy hnya ade dia<1115>..!!
xyah bimbang lah kalo sy ramai kawan lelaki or dia tuh BF awak sb sy xminat kat sape2 pon !
sy hanya BERKAWAN dgn semua orang..
untuk jadikan TEMAN special nih LAMBAT lagi lah..
please lah.. JANGAN jadi BODOH sb sorang LELAKI...
PRINSIP hidop sy xsuka rampas hak orang..sb sy masih lagi WARAS..
sb sy dah rasa macam mane rasa nyer bila org yg kita SAYANG kena RAMPAS...
so xyah LAH nak PIKIR bukan2..xshukeeerrr lah...tlg lah !! SIMPAN lah RASA cemburu awak tuh n biar BERTEMPAT lah kay...
saya xkan MENGEDIK dgn BF org lah.. !!

Tuesday, July 12, 2011

semoga awak cepat sembuh keyh...
sy selalu mendoakan semoga pintu aty awak terbuka utk menerima sy...
sy hanya memerhati awak dri jaoh saje....
macam mane skli rupa fizikal awak..sy ttp syg awk mcm 1st time sy suka awak..