HAK MILIK

NEED SOMEBODY TO LOVE AND TAKE ME AWAY

sep2 hop mollow ambe....!

Thursday, May 5, 2011

pagi yg indah...!




mornim everybody...huaaaaaaaaaa....awl hrnim i bgun taw...jgn nk terkejut lah nik shiera nk bgun awl melaenkan pergi kelas kan...HAHA...AMAZING..!dh sue jgn nak jeles ah ak bgun awl hrnim... nk taw xsb ape kena bgun awl...haaaaaaaa...
nilah tugas resmi sy pabila balek ke rumah...penat sbnrnyer nk gsk bju nim dh la skg kan musim panas..kalo ikot kan sy bju sy jrang2 bergosok n sy akan beli baju yg tidak perlu d gosok..maaf lah bukan PEMALAS tp SAVE bajet...nie pun sy ngah berusaha menjdi anak yg baek kan kenalah dgr kata..! HAHA....xpelah dgn redha nyer sy berusaha sedaya upaya mengosok BAJU...heeeeee....
so hrnim xde plan pe2 kot...tp kan msti borim gler cuti2 nih...nk KELUAR t
p MALAS nk bwk keter..kan BEST kalo ade DRIVER..dulu beria2 nk amek LESEN siap mengamuk lah mcam2 HAL..! TP skg, PENAT sgt nk bawak KERETA nih.! org yg ade KAT ats JALAN nih bukan nyer BETOL sgt..! xSEMUA mcm tuh tp KEBANYAKKAN lah tmsk dgn AKU sdri..! ahhhhhhhhh, REZAK wase< ckp ganu skli>..bki CUTI sem nim ade lam 3 mggu lebih lagi..ESOK akn berangkat KE KUALA LUMPUR....kerana TERLALU borink d RUMAH sy memohon permohonan BIG BOSS utk pergi mereleaskan TENSION..kang lame2 i duk kat RUMAH setok OTOP, kate nyer ore KELATE...weyyyy borim lah..! kejer ak kalu pas membuta

nilah kejer ak plak...pe SPECIAL nyer benda nih pun ak xthu..tp kan KDG2 borim jgk..! org laen maen FB dpt jgk lah jmpe jodoh ak maen bnda nim xde pun..HAHA... desperate bnyi dia kan..hahaha....tp xpe ak JUMPA rmai KAWAN2 yg sportim...
dh tu bijik mata luas lagi..nak pikir ape yg aku nk bt yer...ummm,,nak keluar dr bilik nim mcm sayang plak...tp mcm best gtuh pg2 mcm nie yer..udara yg fresh bnyi ayam2...perghhh..kat DUNGUN xde nk bnyi ayam2 nih...HAHA....k.lah ckup d sni bobelan NS pada pg nim...daaaaaaaa...*muah2..

No comments:

Post a Comment