HAK MILIK

NEED SOMEBODY TO LOVE AND TAKE ME AWAY

sep2 hop mollow ambe....!

Tuesday, December 20, 2011

DIKHIANATI



ENTRY kali nie pasal rasa DIKHIANATI oleh KAWAN,rase TERKHIANAT nyer dan bila kita MENGKHIANATI nyer.HAHA.

xsbnrnyer nk citer psal DIKHIANATI oleh kawan.ala xkesah la DIKHIANATI ringan2 n kecik dat small matter chek kak.tp nie walaupun kesan nyer cikit tp rasa yg di tanggung aku amat berat. boley d katakan rasa tu 90% la sakit nyer wlpom d lihat dgn mata kasar org menggangapnyer hanya elergic.

ak menahan selama 1 mggu sakit ketika kat DUNGUN.then balek KELANTAN br boley berubat.abes 1 badan naik bijik2.u know,abes bdn i gtl then i menggaru macam BERUK.

ok fine PENYAKIT yg sgt pelik.pergi KLINIK dia ckp u nie alegic then kasi ubt sapu.ubt makan pun just utk i tido dgn lena nyer xkasi menggaru.MYMUM sedih sgt tgk keadaan i..hmpir WHOLE family terkejut dgn apa yg terjadi.

dah tu MYMUM suggest pergi berubat dgn cara kampung lah plak.macam xok je.nak ok cmne bpe lame i tnggung benda nieh.dah tu pergi berobat la dia ckp alaaa biasa la ade hak 'XKENEY" nie.ha? sapo org tuh.then dia suka je.alaa "SAING" kat ngaji nie(dekat U).ok fine.sape yg smpai hati buat kat aku kan.masih xberpuas aty la still benda sma dia kata KAWAN DEKAT U.

uishhh sape yg sanggup buat aku cengini ha ? ape salah aku ? pernah ke aku rampas kebhgian dyorg ? rmpas BF ? nak kate aku nie terror sgt belajar xdelah pun.dean list pun xpernah ok.TP AKAK OK LA LEPAS SEMUA NYAH tp macam KAO PEREMPUAN.!

i dah boleh ngangap dah sape PEREMPUAN tu. alaa bru UMUR 20 dah RETI-RETI yer kao PEREMPUAN maen benda nieh ? xtakot AZAB ke nyah.thu la kao yg menanggung nyer.dah ABES kawan aku kao REMBAT.kao PERGI cerita apa pasal aku pun aku xtahu.

FINEEE i snyp je u..xpe ALLAH ade kan.1 hari nanti dapat la BALASAN.xnak cerita lebey-lebey.kalo dia bace msti DIA thu sape kang.

P/S utk PEREMPUAN ITU: xyah nk berlagak baek then post2, Xbaek mensyirikkan ALLAH.alahaiii MANIS betul MOLOT kao !

akak xnak ckp lebey2 kt u NYAH.u FAHAM2 SENDIRI la.sape makan LADA dia akan terasa.LAGI pun dia suka makan PEDAS. utk pengetahuan kao PEREMPUAN terima kasih bebyk aku ucapkan atas jasa baik dan buruk kao terhadap aku selama kita kenal dan kita xperlu dah nk jdik RAPAT.

aku xnak la bgi thu kt KAWAN2 sape kao sbnrnyer BIMBANG kao akan KEHILANGAN kawan2.aku pun masih lagi rasa kesian n xpercaya lagi.tp kalo kao dah snggp bt cengitu xleh bt ape la kang.

sokay.tp kao xyah la msg mtk maaf ng aku.aku xleh maafkan kao n aku serik sgt.SORIII.kalo kawan2 baik kao baca mst ingt aku nk ngade2 citer je kan.xkesah la aku yg menanggung SAKIT tu.THANXSSS ALOT KAWAN ! berseronok la d dunia ketika masih BERPELUANG ...
*saya bukan suka mengadakan2 cerita yang xbenar*

No comments:

Post a Comment