HAK MILIK

NEED SOMEBODY TO LOVE AND TAKE ME AWAY

sep2 hop mollow ambe....!

Sunday, August 28, 2011

back to da past...

27/8- bbuka bersama kawang2 lame..seronok sgt..dah lame dah x berjumpa,, al maklum lah smua da belajar jaoh2..kalo nak jmpe btol2 pong time dekat2 nak ry je..sb msa tuh smua da cuti kang..bila da jumpa nih,, macam2 la citer nak d citerkan..gosip la..berita psal kawang2 lame yg nak kawen.memang sembang xabes..HAHA..
bila dah berjumpa nih teringat balik kenangan lame kang..b8..starting dari kiri zety,anis,sya,syawal,mierah,n aimi..yg baju putih tudung itam tuh ak,YO..(nama glamer time skolah smpai skg !) -gara2 mcwa yg beri nama tuh femes smpai skg tuh..HAHA...geng kami b8 sbnrnyer tp sorang je lagi xde..nena..haishhh susah sungguh nak jmpe mcna nih..nena xdpt sertai kami coz dia kejer..xplah na.kita kumpul laen kali lah..kalo boleh nk jmpe smua kawang2 lame..tp biasa lah kalo yg bekerja tuh..xdapet cuti..xplah..insyallah ade jodoh berjumpa lah kita..skg masing2 dah umo 20 tahun last jmpe mase bbuka taon lepas..tp xsmua lah ade kang..
pasal hal lame tuh just forget about that..coz dlu2 kang xmatang lagi..skg masing2 dah bole pkir..lagi pon xbaek jgk gadoh2 lame2..dgn memaafkan org aty kita pon tenang..kan dah nak dekat ry..ape lagi bg kawang2 yg suka bergadoh or crik pasal dgn sape2 pon xbaek gdoh lame2..saling memaafi lah antra 1 sama laen kan ry dah nak dekat dah..so ape lagi, kita enjoy...*tetiba..
k.la dah dekat berbuka nih..nak p jenguk kt dapur jap tlg ape yg ptut..
#SELAMAT BERBUKA chek berbelog smua..*salam syg dr NS.

No comments:

Post a Comment