HAK MILIK

NEED SOMEBODY TO LOVE AND TAKE ME AWAY

sep2 hop mollow ambe....!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 20, 2011

relationship yg dah nak menjadi relationshit..


ok...makin lame makin rengang kan kta b2..
ntah la...
sy yg menjauhkan diri kot...
or awak yg da xnak mendekati saya lagi..
dlu semua bnda macam sama2 kan kita buat.
kadang2 teringan nak bt lagi same2..
tp ntah la..
awak dah laen sgt dgn saya...!
xkan sy nak terhegeh2 dekat awak kan..
awak xpaham saya...
sy duk dekat cnim bukan duk enjoy..
kdang2 saya nak spent time dgn family saya jgk...
xpela andai ending nyer frienship kta b2...saya redha...ok...thanxs sb sudi jadi kawan saya..
walaupun awak pnya mulut mcam best gak tp sy thu awak caring n baek..cuma cara awak tuh buat saya menjauhkan diri...kalo bole saya nak mcam dlu2 jgk..tp maybbbbb xdapat dh kot...

No comments:

Post a Comment